Husqvarna 2014

 

Husqvarna alias KTM se chystá ohromit svět s modely 2014!

Myslím, že Japonci skončili…



Husqvarna/KTM to rozjela v plné parádě a pro rok 2014 se chystá udeřit na svět motokrosu s úplnou řadou dvoutaktových motokrosových strojů počínaje TC-85, TC-125, TC- 250 a čtyřtaktových FC-250, FC-350 FC-450! Nevím jak vy, ale mi se tito krasavci moc líbí. Co se týče vizáže, tak Husqvarna odvedla dobrou práci. Jaké jsou jízdní vlastnosti zatím posoudit nemůžeme, ale vzhledem k tomu, že světový gigant KTM stojí v zákulisí této značky, nemám pochyb, že výsledky a recenze budou především pozitivní. Po pravdě řečeno, tyhle stroje jsou KTM s jinými platsy. Plán KTM je úžasný a zatím funguje naprosto skvěle. KTM již dávno ovládla MXGP (Cairoli, Herlings, Ken De Dycker) a nyní již ovládá také AMA, a to ne pouze ve špici, ale v celém závodním poli. Rockstar Suzuki tým je nyní Rockstar KTM tým, který má zastoupení v obou třídách a samozřejmě zde máme jezdce jako Dungey, Cairoli a Roczen. Nyní přijde na řadu další evropská značka, která si díky KTM určitě najde své milovníky po celém světě a Japonci budou pomalu, ale jistě, vytlačeni ze závodních polí světového motokrosu.


Husqvarna TC-85



Tak jo, můžeme začít modelem 2014 Husqvarna TC-85. Určitě budete souhlasit, že tento stroj vypadá dost dobře, nyní se ve zkratce můžeme podívat na pár technických údajů. Tato 85 je vybavena hydraulickou spojkou značky Formula a šestistupňovou převodovkou. Hlava válce je vybavena novým systémem výfukového ventilu, který drasticky zvýší výkon v celém průběhu motoru. Kliková hřídel tohoto stroje je vyrobena ze speciální vytvrzené oceli a při koupi tohoto motocyklu se na ni vztahuje záruka. Kyvná vidlice je vyrobená jako jeden hliníkový odlitek, což vyřadilo svařované spoje a zaručuje lehkou váhu spojenou s perfektní stabilitou. Přední pérovaní jsou vidlice 43 mm značky WP. U zadního pérovaní nalezneme systém PDS, který má několik nastavení,jenž se přizpůsobí jak povrchu tratě, tak samotnému jezdci. Kola jsou značky Excel a spolu se středy, které jsou vyrobeny technologií CNC tento komplet přidá této motorce na kvalitě a taky agresivnímu vzhledu. Brzdy jsou taktéž značky Formula. Přední brzdový systém používá technologii čtyř pístů, které přitlačují brzdové destičky na vlnitý disk, který má v průměru 220 mm. Zadní brzda používá pouze dva písty a velikost zadního disku je 210 mm.


Husqvarna TC-125



Tento model se také může pochlubit šestistupňovou převodovkou a hydraulickou spojkou značky Magura. Tato spojka zahrnuje takzvaný FlexLever, což je páčka která se v případě pádů vyhne do úhlu až 90 stupňů. Boyesen pro tuto značku vyrobil nový revoluční systém celého sání a sacích klapek, které z tohoto modelu (údajně) udělají nesilnější 125 ccm dvoutakt doposud prodávaný na světovém trhu. (Sám nevím, pouze překládám)  Výfukový ventil taktéž podstoupil velké změny a nyní je vylepšen, aby dodal tomuto dvoutaktu více síly, a to hlavně ve vysokých otáčkách.


Husqvarna TC-250




Tento model zahrnuje spojku značky DDS a hydraulický systém značky Bremo. Boyesen se taktéž podílel na výrobě celého sacího systému, spolu se sacími klapkami. K tomuto modelu bude možno zakoupit kompletní kit, který zvedne výkon tohoto dvoutaktu o 50 ccm, takže budete mít TC-300 dvoutakt, který určitě nebude postrádat spoustu kousavé síly. Nyní pozor, tento dvoutakt má řídící jednotku zapalování CDI, která vám umožňuje nastavit dvě mapy výkonu pomocí vbudovaného vypínače. Vylepšená spojka značky DDS používá novou membránovou technologií pružin, namísto starých vinutých pružin. Ve spojce je taky integrovaný tlumící systém pro lepší přilnavost a odolnost. Model má pětirychlostní převodovku.


Husqvarna FC-250



Inženýři tohoto modelu se netají tím, že třída MX2 a 250 má dalšího kandidáta na vítězství. Tento model se může chlubit DOHC motorem o síle čtyřiceti koní a maximální otáčky mohou vyšplhat až na 14 000 otáček za minutu! Tyto otáčky by nebyly možné bez klikové hřídele, vyrobené ve společnosti Pankl, která má v tomto oboru největší zkušenost a praxi. Výrobce zaručuje, že vše co je spojené s klikovou hřídelí (ložiska atd.) se nemusí měnit po dobu 100 moto hodin (při profesionálním používání). Bloky motoru jsou vyrobeny speciální technologií, která umožnuje tenčí/tvrdší profil, což znamená redukci váhy, a taktéž jsou odolné proti venkovnímu opotřebení, což jen prospěje vizáží vašeho motocyklu i po delším používání. Spojka je značky CSS a může se chlubit osmi lamelami. Všechny čtyřtaktové modely jsou vybaveny startéry a systémem elektronického vstřikování paliva EMS. Na rozdíl od endurových modelů je v těchto MX modelech vstřikování umístěno na spodní části tělesa škrticí klapky, což údajně zvýší výkon a průběh u těchto motokrosových strojů. Další novinkou u těchto modelů a jejich motorů je takzvaná antivibrační hřídel umístěná na pravé straně motoru. Tato hřídel také slouží k omezení setrvačného pohybu a k pohonu vodní pumpy a rozvodového řetězu.


Husqvarna FC-350



Tento model má všechny vlastnosti jako její sestra s menším obsahem. Tato FC-350 se může pochlubit silou neuvěřitelných 50 koní.


Husqvarna FC-450



Tento model má také všechny vlastnosti jako její sestry s menšími obsahy. Tato FC-450 má ovšem rozdílný motor, který je postaven na bázi SOHC a pokud si tento stroj zakoupíte, tak bez jakýchkoliv úprav budete mít co dělat s neuvěřitelným počtem koníků, a to je 60!

Vloženo: 10. 10. 2013

Akční slevy
Newsletter
Chcete dostávat informace o slevách, akcích a novinkách z našeho obchodu na email?:

FREESTYLE-SHOP.cz

Telefon: +420 737 429 633

E-mail: info@freestyle-shop.cz

 

Informace

Novinky / články

Kontakt

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Reklamace

Odstoupení od kupní smlouvy

 

Tyto stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti, funkcím sociálních sítí a personalizaci reklam soubory cookies. Používáním stránek vyjadřujete souhlas s použitím těchto souborů.
OK Více informací